Mutarea unei firme implică o responsabilitate mare, dat fiind faptul că există o mulțime de aspecte și detalii ce trebuie puse la punct. În orice firmă există mobilier, documente, arhive, calculatoare și alte electronice, dar și o mulțime de alte obiecte ce necesită etichetare și împachetare. Așadar, pe lângă aspectele administrative precum îndeplinirea cerințelor legislative cu privire la schimbarea sediului în actul constitutiv sau informarea clienților și colaboratorilor, procesul de relocare nu este deloc unul simplu.
De aceea, aveți nevoie de o firmă specializată în mutări de firme care să se ocupe de tot ceea ce înseamnă organizare, împachetare, încărcat și descărcat, dar și transport. Compania noastră are o experiență de peste 3 ani de zile, perioadă în care am ajutat numeroase firme să-și mute sediul. Fiecare colaborare se bazează pe un plan personalizat, conceput astfel încât transferul să se desfășoare în condiții excelente, într-un timp cât mai scurt. Astfel, dumneavoastră vă puteți ocupa în continuare de companie, fără să pierdeți timp cu organizarea procesului de relocare.
În primul rând, încercăm să fim cât mai flexibili și să ne adaptăm programul în funcție de cerințele fiecărui client. Activitatea unei firme nu poate fi întreruptă pentru o perioadă prea lungă, astfel încât vom economisi timp încă de la inceput, prin stabilirea unui plan amănunțit, ce va fi respectat în cel mai mic detaliu.