Mutarea unei firme implica o responsabilitate mare, dat fiind faptul ca exista o multime de aspecte si detalii ce trebuie puse la punct. In orice firma exista mobilier, documente, arhive, calculatoare si alte electronice, dar si o multime de alte obiecte ce necesita etichetare si impachetare. Asadar, pe langa aspectele administrative precum indeplinirea cerintelor legislative cu privire la schimbarea sediului in actul constitutiv sau informarea clientilor si colaboratorilor, procesul de relocare nu este deloc unul simplu.
De aceea, aveti nevoie de o firma specializata in mutari de firme care sa se ocupe de tot ceea ce inseamna organizare, impachetare, incarcat si descarcat, dar si transport. Compania noastra are o experienta de peste 10 ani de zile, perioada in care am ajutat numeroase firme sa-si mute sediul. Fiecare colaborare se bazeaza pe un plan personalizat, conceput astfel incat transferul sa se desfasoare in conditii excelente, intr-un timp cat mai scurt. Astfel, dumneavoastra va puteti ocupa in continuare de companie, fara sa pierdeti timp cu organizarea procesului de relocare.
In primul rand, incercam sa fim cat mai flexibili si sa ne adaptam programul in functie de cerintele fiecarui client. Activitatea unei firme nu poate fi intrerupta pentru o perioada prea lunga, astfel incat vom economisi timp inca de la inceput, prin stabilirea unui plan amanuntit, ce va fi respectat in cel mai mic detaliu.
Echipa noastra de specialisti in mutari de firme atat in Bucuresti cat si in tara se va ocupa de tot ceea ce inseamna impachetat, incarcat, descarcat si aranjat mobilier, ceea ce inseamna ca nu veti fi nevoiti sa cereti ajutorul angajatilor dumneavoastra.